✅ El passat dilluns 18 de maig entràrem en la fase 1 de la desescalada i un dia abans, diumenge, en la videoconferència mantinguda entre el president del Govern amb els líders autonòmics, s’arribà a l’acord de flexibilitzar les franges horàries per edats en els municipis de menys de 10.000 habitants, assegurant que la modificació es publicaria el dilluns al Butlletí Oficial de l’Estat, tal i com informaren tots els mitjans de comunicació d’àmbit nacional.
📜 Dimecres, el ministre de Sanitat, Salvador Illa, ho tornà a reiterar en roda de premsa, però en l’ordre publicada en el BOE de hui divendres, on s’inclouen una sèrie de mesures que flexibilitzen l’aplicació de l’estat d’alarma en les localitats de menys de 10.001 habitants, s’especifica que sols seran d’aplicació sempre i quan la seua densitat de població siga inferior als 100 habitants per quilòmetre quadrat.
🚫 En Almussafes no complim amb eixe requisit, ja que la nostra densitat de població és de 827,67 habitants/Km2, per la qual cosa lamentem comunicar que hem de mantindre les franges horàries per als passejos i per a la pràctica deportiva mentre continuem en la Fase 1.
Categorías:TAULER d'ANUNCIS
Debe estar conectado para enviar un comentario.