NOTÍCIES

Millores urbanes realitzades del 25 al 29 de desembre a Almussafes


Presentem les intervencions urbanístiques executades a Almussafes durant la present setmana per part dels treballadors de la brigada municipal i dels operaris del POL.

En el mapa general d’actuacions, imatge que il•lustra esta notícia, s’indiquen els punts de localització de les diferents millores, entre les que destaca la instal•lació de huit bancs de resina en el parc del Sagrari, concretament en la zona on s’emplaça la nova pèrgola.

Així mateix, s’ha procedit a la col•locació de cobertes metàl•liques en els contenidors del parc industrial Joan Carles I, amb la finalitat d’evitar el seu desplaçament com a conseqüència de les fortes ratxes de vent. En el mateix polígon, s’ha donat continuïtat a les labors de reparació de voreres i de reparació de senyals verticals.

També durant la setmana, s’han executat les obres d’accessibilitat del carrer Mestre Serrano i s’ha actuat en el Centre Cultural, dependència pública en què es va detectar una fuga que ha obligat a la realització de labors de pintura i d’instal•lació d’estanteries en la zona afectada.

La reparació de la senyalització vertical en algunes àrees del nucli urbà és una altra de les intervencions que s’han completat durant els últims dies.

Categorías:NOTÍCIES, URBANISME